Søk på hva du vil? Bloggen og internett

onsdag 11. august 2010

Tønsberg og nittedal

Hei igjen!

Etter NM har det vært en hard treningsperiode med mange mange timer, opp i mot 30 timer. Nå kommer det mange ritt utover og 2 er kjørt. Jeg var med i tønsberg 4 dagers. Kjørte prologen opp slottsjellet, åpnet litt for hardt og sprakk. Dagen etter kjørte jeg min første fellestårt på over 1 år, jeg viste at farten kom til å bli stor og det ble den også. Hang med i 2 og en halv runde, men da sa beina stopp. Men flott rening ble det i hvert fall. Dagen etter sto jeg ikke på start, var med i følgebilen til damene. Søndag avsluttes alt med en 12 km lang tempo. Jeg var i bra form, men startet litt hardt og fikk det litt tungt på slutten, men en 32 av 79 stykker er bra. for første gang er jeg blandt beste halv del.

Tirsdag var det kalas rekordmila, det var littkort tid fra tønsberg med bare 1 dag med restitusjon. Jeg var stiv i beina, og vi hadde en veldig motvind første 5, men tibake gikk det fort, tiden ble 13.25 en grei tid, men ikke noe mer.

Ingen kommentarer: